lördag 8 juni 2013

Möbler till salu
















 
Hej igen!

Jag samlar på mig möbler. Vissa bara hittar inte sitt plats hemma hos oss så jag har tänkt att sälja några här på bloggen.

Ett riktigt gammalt vägghängd skåp, som skulle passa fint i köket, ovanför ett skrivbor eller t.ex. i tvättstugan. Glaset är original munblåst. Pris 3500kr  SÅLD


Ett gammalt tvättstugebord från Danmark (från Butik Sophie) 1600kr. Vi har använt det som skrivbord.

 En gammal kommod från Danmark, underbar marmorskiva på. Man kan ha detta t.ex. som ett nattduksbord ( bakstycket kan tas bort) eller i toaletten och ha handfat på. Målat med en ljusgrå linoljefärg. Pris 1300kr  SÅLD

Mått och andra frågor kan ni maila till mig lotta_heli@hotmail.com.
Hämtas och kan ses i Gnesta. Hjälp med transport till Stockholm kan ordnas =)








2 kommentarer:

  1. Vilka underbara möbler!! Känner igen det där med att samla på sig för mycket :0)

    Hoppas du får en fin dag idag! Åsa

    SvaraRadera
  2. Idag träffade jag din blogg och blev käri honom.
    ditt hem är vackert och inspirerande.
      Jag följer dig.
      Kisses, Rose of Brasilien.

    SvaraRadera